Vem tror du att du är?

Ja behöver inte dig, du har aldrig berört mig poisitivt, visst det är blod som håller ihop oss, men inget annat, Jag vill ha åt den figuren som du har, för du e inte värd den, kronan är för stor på ditt huvud. ge den till ngn annan en gris hade klarat din roll bättre än du.  Jag hoppas att när du blir grå och gammal va du har gjort mot oss,  då kanske du förstå vad ångest innebär att bära på. Egentligen är du inte ens värd dessa ord men ja behöver skriva av mig för min skull. Du är patetisk, omogen, rädd, och såå liten i mina ögon om du bara visste. Du fick dina chanser pga av barnet inom mig trodde ja behövde dig. Men ja har fattat nu du skänker mig bara mörka tankar. Men de finns en POSITIV sak som du har gett mig; En låång lista på vad ja INTE ska göra mot mina barn. Tack för det! /L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0