fyfan

Igår fick ja reda på av chefen att ja börjar närma mig lasdagar= när ja kommer upp i dem e dem tvungna att anställa mig, å dem vill ju att man har utbildning o de har inte jag :S Så ja undrar hur man kan duga i över två år på ett ställe men sen inte ?! Och de roligaste av allt e att LAS-lagen är till för oss dödliga :P skrattretande, ja funderar på att inte ta mer tider därifrån,,deras huvudvärk not mine ;) Men ja kommer sakna mina arbetskamrater såå mycket dem goaste av alla <3 Saken e ju den att ja ska ju börja plugga till hösten o de ser ja faktiskt fram emot de ska bli gött att göra ngt annat ett tag =) Jimmie har fixat att vi kan ha den bärbara i sängen nu !! Fan va bekväm man e av sig hihi!! Men en annan sak, vart fan tog februari vägen?? Åh halva mars?? fattar nada :S Snart påsk juu =O hänger inte mee !! Lyssnar på Keri hillsons nyaste albun ganska bra faktiskt ! Men nu ska ja slappa lite till sen blir de städning tror ja =/ Kanske gymma ikväll....får se .. ha en bra da allihopa!! /L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0