Skriver en snabbis!!

Vart en lugn dag idag! Kan behövas ibland, förutom att jag har skurat å typ sanerat hela badrummet XD Gööt som fan nu efteråt iaf!! Blir nog flytt ganska snart till Göteborg, ska bli så sköönt!! Bor ju just nu lite utanför stenungsund, i ingenstans kan man la säga!! Tro mig ja kommer inte sakna de!!!! Som sagt snart fyller ja år, önskat mig gymkort, och snacka me Jaque innan å hon e på :P Så vi kmr bli heeta beach 2010 ;) Hmm,, sitter å kollar på resor blir så suugen, älskar att resa!! Jag hoppas de blir frankrike i vår, hade vart myspys :D Men vi får se hur långt pengarna räcker :P Nu e ju körkortet i prioett!! Nu ska ja ut med Mimmi våran lilla bebiis, har inte skrivit så mkt om henne men de e våran Shih-tzu som vi tog hand om i somras! Kan inte med å säga nej till djur när ja vet att dem har/haft de svårt =( Men nu bor hon hos oss och en e en riktig goding :D Nu har hon  hunnit bli 1 ½ år ! Det går fort !! Ska lägga in en bild på henne så ni får se henne !! Skriv gärna om ni har  shih-tzu kul å se om många har den rasen !! Ciao / L




My baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0