Oj!


Oj de var ett tag sen =) Nu är det ett nytt år å allt! Men ska jag vara ärlig så tänker jag inte på de ens! Nu har jag varit på intensivkursen i säffle, de var verkligen bra! Man fick verkligen sin djuplärning å om precis en vecka drar jag dit igen och ska ta teorin å uppkörningen :ODå e de oxå min 20-årsdag som gäller:D Börjar ju bli nervös kan man säga! Hänt ganska mkt kan man säga i mitt lilla liv! Vill inte gå in på exakta detaljer men efter säffle tänker ja "flytta" in till min ängel Carro och bo där ett tag tills jag klurat ut mig själv =) Ska bli skönt att komma ner , trivs inte här ute i ingenstans saknar götet oehört, kanske svårt för folk att fatta att man kan sakna en stad, men sätt er i bushen i 3år så kmr ni förstå ; ) I helgen har man jobbat så ja har inte vart me om ngt kul denna helg =) Men efter säffle så får man ju fira att man blitt 20 åh förhoppningsvis att man tagit körkort :D
Men nu ska ja rå om mig själv lite, de va skönt att skriva av sig lite tack blogg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0