Vårmode

Funderar på modet som kommer i vår, Jag är en sådan som följer modet med en nypa salt ^^ Tex: Nu i vinter har de vart mycket oversize!! Åh de älskar jag !! Så de har ja haft mycket ..men följer inte med allt liksom!!
Som i vår gäller pastellfärger tex, de kommer ja nog gilla^^ särskilt mintgrön så söt färg!! Ligger fortfarnade på sjukhus... tråkigt för kallt för att gå ut och ta en promenad, kollade upp om de fanns solarium runt sjukhuset. men icke =( Ja som ville ha lite värme o fräknar hihihi!! Saknar Jimmie...Och sjukhusmaten är vidrig =O Åh ja som tappat massa vikt redan kanske inte ska gå ner föör mycket mer,, men de lär ju bli så här..fast iof va mamma här igår å vi handla massa choklad ...kanske går upp ?! Just nu håller ja på att läseren bok av Henning Mankell- kinesen .. den verkar braao!! Tur att ja har bloggen så man kan ha lite tidsfördriv här :P Sen vill ja gratulera min söta vän Jonte som tog sitt körkort igår GRATTIS <3 Nu ska ja nog vila lite te spotify../ L




      Kolla in reeboks fräschingar;

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-23 @ 15:14:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0