snabbt inlägg

Hello! Har inte kunnat sova inatt :P Så tidigt imorse tog ja bilen å drog till gymet !! Sen när ja kom hem så tog ja me Mimmi till sjön å mös <3 Snart ska ja börja göra spansk tortilla (omelett) mums!! Såå förhoppningsvis kmr min älskling hem från jobbet snart så ska vi myyysa!!! Måste bara tillägga en sak som ja funderat på mkt... Här i STENUNGSUND så har vissa folk problem... dem tror att allt kretsar runt om dem :S I GÖTEBORG (där ja kmr ifrån) Så e de inte så,....man hakar inte upp sig på sketsaker... å e fittiga ... serilöst..inte för min del iaf..blir la så när alla bor i en klump i std :P Puh! Asså saknar gbg ibland men ja gillar stenungsunds miljö...allt egentligen förutom vissa typer... =) Men men så e de!!! inget ja bryr mig om men man undrar ju hur folk orkar älta saker här ??? jaja man vänjer la sig att stänga av öronen :D Men ja e ju inte dum ja vet att när man kmr till mindre samhällen så e de ju mer sånt..bara att ja har svårt för de,,, iaf ja hoppas alla får en fortsatt bra dag som jag!! /L

mimmi vid sjön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0