Teest!

Hur bor du: Just nu i en tvåa!

Brukar du komma i tid:Ja

Hur lång är du: 173cm

Kan du laga mat: Jag är grym på de ;)

Vad jobbar du med/pluggar du: Inom vården

Vad har du på dig just nu: T-shirt!

Har du någon fobi: Japp, spindlar

Hade du en bra kväll igår: Ja, verkligen var med min Jaque och drack vin!

 Vilket är ditt senaste inköp: En tröja

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Ehh? Min lön, im not daddy`s girl ;)

Har du sovit i din egen säng inatt: Nope!

Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg men e ganska klumpig!!

Vem snackade du med senast: Carolina!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata, va på mig för mkt!

senaste person du kramade: De blev nog Joakim då!

Senaste person du ringde: Carro!

Har rakat dina ben någon gång:Haha! JAA!

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 3-4 kanske

Använder du hudkräm: Jaa!

Attraheras du av män med skägg: Nej

Micro-pop eller poppa själv: micropop

Brukar du baka: Periodvis

Vilken låt lyssnade du senast på: the fray, you found me

Vad tycker du är äckligt: hår på fel ställen :D

Har du pengar på mobilen: Ja!


Så kära människor nu kanske ni har fått lite mer grepp om mig (el inte) hihi !! Puss /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0