Hello friends =)

Har haft 2 toppendagar nu =) Först åkte jag ner till min syster juu åh vi hade de jättemysigt passade på att shoppa lite så de blev kjol från monki som ni ser nedan och två söta nagelack från depend blått å rödavinbärsrött =)
 Ser inte de på bilden men mer rödare, iaf! Sen köpte ja massa smågrejor med!! Sen åkte vi hem, å då hade Crille= Syster pöjk! Vart i saluhallen och köpt middag!!
Han lagade sallad med fetaost och entrecot!! Så jäv*a gott var de!! Sen dan efter mötte ja Carro i centrum å vi hade "tjejkväll" bara mös å möla i oss onyttigheter (som vanligt)
Sen igår var vi ute heela dan med Cissi m.m ..sen på kvällen åkte jag hem, Idag ska ja antagligen möta upp Carro och åka till kållered och gå lös på Ikea :D Det är konstigt,,en dag är man ute å festar o andra dagen går du på ikea och pratar framtid typ :P Aja de är bra d.. Och folks!! Ni som tror att eran vän ni har haft så läänge,,dem kan gå bakom ryggen på er de hände mig igår.. Och ja ångrar att jag har varit så snäll mot henneoch lyssnat på henne..Aja folk förändras..ibland till de sämre,, De löser sig nog för henne alla mognar ju =) Ha en toppendag alla !!! /L
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0